Ik ben niet tevreden over het produkt. Hoe kan ik een klacht indienen?

Schuifwanden.nl doet zijn uiterste best om je zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een gegronde klacht, dan dien je deze zo snel mogelijk schriftelijk te melden. Je kunt een e-mail sturen naar de afdeling klantenservice via info@schuifwanden.nl Nadat je een ontvangstbevestiging van de klacht hebt ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om alles naar tevredenheid op te lossen.
Je kunt uiteraard ook een brief sturen naar :
schuifwanden.nl
t.a.v. de afdeling klantenservice
Horsterweg 38
5975 NB Sevenum

Een klacht over een produkt, dienst of service van schuifwanden.nl kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. De Stichting Webshop Keurmerk staat garant voor de nakoming van de bindende adviezen van de Geschillencommissie Webshop conform de Algemene Voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk.